Bude to lacnejšie ako konkurencia-nie, bude to mať viac FPS-nie, bude to menej žrať -nie, aspoň jedno áno by som uvítal, predsa len ide o revolúciu ARM.
Odpovědět2 0
U tech 30fps v pripade BG3 sice neni uvedeno, pri jakem nastaveni kvality na rozliseni 1080p ta hra bezela, ale s pravdepodobnosti blizici se jistote to nebyla vyssi, nez nejnizsi dostupna kvalita.
Pri tak nizke snimkove frekvenci je potreba kazdy snimek a nema smysl si hrat na vyssi kvalitu. A pokud by tech 30 fps bylo pri vyssi kvalite, tak by to vyrobce neopomnel zduraznit. Spis bych se bal toho, ze vykreslovani bezil na nizsim rozliseni a pak se obraz prevzorkovava na tech 1080p.
Ne, ze by se na 30fps nedalo nic hrat, ale oznaceni "perfektne hratelne" bych (z vrozene slusnosti) oznacil za velky eufemismus. A velmi zasadni otazkou je, jak hluboko pod tenhle prumer padaji mimima.
Odpovědět1 1
Docela by mě zajímalo, proč mají všude špatně popis ARM64EC, tedy i tady, když se přitom dá proklikat přímo na stránky MS, kde to je správně. ARM64EC funguje tak, že je program přeložen pro ARM64, tzn. program jede plnou rychlostí bez emulace, ale zároveň při volání externích knihoven se používá speciální konvence, která je kompatibilní s x64 emulací. Tím pádem může ARM64EC program volně používat i x64 knihovny, které už v emulaci běží. Záleží tedy na vývojářích a samotné aplikaci/hře, jestli si sežene všechny knihovny pro ARM64 nebo použije i nějaké původní pro x64. Ve výsledku tedy v emulaci vůbec nic běžet nemusí, zatímco článek říká, že v ní běží vše až na ovladače (které podle ně ani emulovat nejde, protože jsou přímo v jádru).
Odpovědět0 0